vineri, 11 noiembrie 2011

Omul cu două suflete

Era duminică
Dinainte de vineri
de dincolo de marţi
şi pe deasupra de
Joi.
Prin urechi,mi-am privit cu atenţie ochii
În mine răsărea ca un ghiocel firav
într-un deşert polar
sămbătă...
Şi ce-am făcut cu ziua cea mai de pe urmă ?
Luni se scoală morţii pentru plimbarea de dimineaţă.
Vom râde. Miercuri . mergem cu toţii la biserică
Citim Miron Costin, Grigore Ureche şi alţii.
Îţi dai seama de fapt că în mine încape întreg cerul ?
şi eu...
eram un aurolac la metrou,căzut între staţii.
să ne strângem laolaltă,vă rog, cu toţii
să fim ca şobolanii.
vine iarna
Ciudat , nu mai găsesc diacriticile
iar mi-aţi tăiat lumina
HOŢILOR...
Din văzduh cumplita iarnă...
Da... în sobă arde poezia...
Şi tăciuni de vers se răstignesc în dor...
Parfum de lacrimi arse.
Asta e poezia în forma ei cea mai sublimă...
C
â
n
Devin om cu două suflete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu